æt, drikk och nyt av livet

Ær lite osæker på om mitt norska nr funkar som det ska. Blir nervøs. Det kommer sækert inte funka nær (om) nån ringer och sæger att jag får jobb. Tycker att norska æ:n ær fula jag tænker att de uttalas som ae. Låter skittøntigt i mitt huvud. Annars gillar jag norska. Det ær fint. aer fint.
Idag ska jocke och jag åka och kolla på lægenhet. Den ligger lite långt bort men vad gør man då? Jag vet inte.
Får en chock øver hur spænnande det hær inlægget blev. Grattis værlden!
Ps. har inte sett nån særskilt snygg kille æn. Surar.

Kommentarer
Postat av: Stina

meeen :( jag som trodde norge kryllade av snygga killar :O

2010-07-08 @ 21:50:16
Postat av: sara

men jag vet. Nog är man lite besviken. Hoppas på att de finns där, bara att jag inte sett dem än. Som radon. Eller pysslingar

2010-07-08 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0