Who likes short shorts?

Jag gör. Har sportat väldigt korta shorts hela dagen. Det har äntligen blivit sommar här, på riktigt alltså. Inte som när vi kom hit när alla norrmän låtsades att det var sommar och hade små sommarkläder fast än det egentligen var typ tidig vår. Alla andra hade sommar och sol och kort tajt kjol medan vi gick runt i långärmat och jeans och ba "klä på er, offer!"

Ibland så överraskar man sig själv ändå. Som idag när jag upptäckte att jag har 50 cent's in da club på mp3n. När hände det. Och varför? Som om jag skulle gå runt på min kvälspromenad och typ "look mami I have the x if ya into takin drugs" Eh, nej. Efter ikväll kommer jag antagligen inte kunna lyssna på nåt förresten. mina hörlurar gick sönder. Blev lite ledsen. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0