balen dårå

Ungefär två tredjedelar av musiken på min mp3 är skämsmusik just nu. Jag hoppas att mina hörlurar inte läker så mycket ljud.

har beslutsångest över vilket nagellack jag ska ha imorgon på balen. det känns ganska fint att det är dagens största problem. På kvällens criminal minds har de dessto större problem. Det börjar likna de senare rambofilmerna in terms of döda kroppar per minut. Hur är det där? Tvåhundra i minuten på den sista. Nåt sånt. en annan sak jag tänkte på idag: visst heter han, george i grey's anatomy omalley i efternamn? Och visst är det lika som katten duchess blir kär i i aristocrats. fult med två i:n på raken, men vad gör man?

 

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Thomas O'Malley

George O'Malley



Right, you are.

2010-06-03 @ 11:05:13
Postat av: Anonym

men sedär. minnesmästarn strikes again

2010-06-03 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0