Stavanger dreamz

Har kramat ihjäl myggor medan jag beställt svenkt personbevis så jag kan få norskt personnummer och sånt där som behövs om jag ska få lön. Och det vill man ju ha.
Igår var jag ute cahela dagen och försökte bli brun. Det har på nåt vis blivit väldigt viktigt för mig att bli brun nu. Ett litet tag trodde jag till och med att jag lyckats. Det var tills jag satte mig brevid lisa på en brygga och fick inse att jag hade ca lika mycket färg som ett drunknat lik. Försökte rädda situationen med att smörja med dove sparkling bronze summer godess eller vad den heter. Vet inte om det hjälpte.
Lite kul igår när jag lyckades somna till min talbok om brutala mord i norge och vaknade av att mamma kom in och frågade om jag itne skulle gå och lägga mig. Det tog ungefär tills jag hade gått ner, borstat tänderna och tvättat ansiktet tills jag kom på vem jag var, vart jag var och varför jag var där. Lite förvirrad.
Nu ska jag så lite i landet och sen åka till mormor ch få tårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0