I just sit around and wait

Här sitter jag och föreställer mig ett liv utan synfel medans jag dricker halvljumet kaffe med mycket socker och ännu mer mjölk i. Det är så jag rullar. Hatar egentligen kaffe, förutom om det kommer ifrån mitt bra jobb( på mitt mindre bra jobb finns det inte ens kaffe). Två saker som är ännu bättre med mitt bra jobb är att de har världens godaste cholkadbollar och att man alltid kan få bearnaisesås till lunchen.

Idag hände följande:
 -Jag var creepydude och smög bakom folk två gånger. Ena gången kom jag på mig själv och typ skämtade bort det, andra gången sa en av kökspersonalen åt mig. Ba: Gör dig uppmärksam när du går bakom folk. Jag tillbringade ca femton minuter efter det till att fundera över om man verkligen säger så. Gör dig uppmärksam liksom, blir det verkligen rätt? Sa han verkligen vad han ville säga där? Det låter lite fel. 
 -Det var ganska många rödhåriga människor och åt. Som om det varit ett konvent eller nåt. Tre av dem såg dessutom typ exakt likadana ut. När en fjärde likadan kom var jag tvungen att gå fram och sätta ner foten. "Kan du sluta komma in här i ny outfit typ hela tiden, det börjar bli lite gammalt." Skoj. Den fjärde killen kom aldrig.
 -England förlorade i fotboll mot Tyskland. Det var ju lite dåligt gjort.

Vet ni varför jag tycker om CSI NY förresten? Jo, för att Officer Dan från Forrest Gump har fått tillbaks sina ben och dessutom löser mord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0