Back in the bollan

Idag är en bra dag. Bland annat för att jag har godisdag och således ätit expensive hallonglass. Jag har visserligen godisdag ganska många dagar i veckan beroende på hur pms jag är/hur illa världen vill mig meeen det hör inte hit. Jag har lekt i bildsalen och massproducerat med woxxx hela dagen. Woxi har stått för den mesta massproduceringen medan jag har lyckat spotta fram tre akvarellteckningar. Inte jättehög produktionsrate för en åttatimmars, men det vart fina teckningar ändå. Man kan se dem på nyhamre skola vecka femton. Då blir det vernissage(som stavas med två s, ersk) med dryck av ciderkaraktär och möjligtvis godis. Alla måste kolla. 


Så jävla söt! Undrar om den smakar bra? 

Kommentarer
Postat av: Ersc

2 S?? Que?

Vad dillar du i?

2010-03-13 @ 09:37:36
Postat av: sara

Jag menar att du lurade i mig att det var ett s förr en gång. Det är det jag menar. NU har jag kollat upp och det var fel. Lägg på minnet.

2010-03-13 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0