mars

Igår var jag i Falun och lite i Borlänge. I Falun var jag inte på skidspelen utan gick runt på stan och tjyvsminkade mig på kicks medans jag väntade på Billy. Sen åkte vi till Borlänge för att Nina skulle komma och fika med oss, det gjorde hon inte för hon hade ingen cykel. Jakob gånger 2 kom istället. Man kan ju inte få allt här i livet. Wienerbrödet jag åt var gott i alla fall. En annan grej som hände i lördags var att jag insåg att jag hade fått lön den femtonde. Det var en trevlig överraskning.

Idag har jag tittat på Tillsammans. Så fin film. Hon som spelar Anna har så fint hår och barnen är så söta. Det är lite tragiskt att hon som jag inte minns vad hon heter går tillbaks till mannen som slagit henne men det vägs upp av att Ola Rapace och Shanti Rooney blir kära. Konklusion: bra film, se den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0