Reklambloggah

Igen.

Om den där reklamen för John Mayer/Meyers nya skiva på spotify. Kul att marknadsföras som "för snygg för att bli bluesgubbe". Den meningen väcker frågor. Som tillexempel, vad är en bluesgubbe? Och vad kan hans påstådda "försnygghet" göra för mig i detta sammanhang? Det är ju en ljudreklam, ingen bild. Det får mig ju inte att bli mer sugen på att lyssna på hans musik direkt "För snygg för att bli en bluesgubbe säger ni? Det vill jag höra!" är inte vad jag säger när jag hör reklamsnutten. Och sen råkar jag faktiskt veta att han inte ens är snygg. Man blir inte snygg bara för att man varit ihop med Jennifer Aniston. Titta bara på Vince Vaughn (ojojoj, här sparkar vi in öppna dörrar). 
jag borde sova, inte för att jag är en tant som blir trott efter tio(vilket i och för sig är sant) utan för att jag är förkyld som en man. Det har tjutit i mina öron sedan igår morse för att jag är så snorig att det blivit konstigt tryck i huvudet. Eller så ha jag fått tinnitus. (when I say hypo you say kondri etc etc) Vi hoppas på tryckgrejen. Det är vad min familj säger att det är iaf. Eller ja, min familj minus oskar. Han säger "hosta på mig så jag också blir sjuk". Någon vill inte börja skolan igen imorgon. 
En annan sak min lillebror sa, efter att han slagit mig på röven för att jag skulle flytta på mig, var "Du har gummiröv"
"Va?!" sa jag.
"hehehehehehe när man slår på den skakar den. Höhö" 
Kul kille.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0