oy laddie

Somnade med blött hår, vaknade med gloria.

Var med och gjorde det sista på filmprojektet, typ pratade in i en mikrofon och hade svårt att skratta elakt. Det är för att jag är så mild. Pratar med mild röst om snälla saker, små djur och regnbågar. Eller?

Min favoritsak just nu är en spritpenna som heter penol 777 fine line permanent. Den är svart och fin och man kan rita väldigt fina grejer med den. Jag rekommenderar den till alla ritsugna och ger fyra tummar upp(av fem möjliga)

Mästarnas mästare är på tv nu, de ger folk elstötar om de inte kryper tillräckligt nära marken. Kul vore om de kört något liknande på biggest looser. Det skulle nog kunna ske. När man tittar på bigget looser slås man(jag alltså, försöker att inte vara så egocentrerad harmony_1973) av att de som gjort det programmet inte riktigt tycker att feta människor är riktiga människor. Spring lardass. Jag brukar äta medans jag tittar på programmet. Det är en härlig känsla. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0