Idag ger jag er...

Saker jag vet att man egentligen inte kan bli sur över men som jag blir sur över i alla fall:
-När folk tycker att sallad är en fullgod måltid. It's a fuggin side dish people!
-Män som typ...gör saker.
-När kunder krånglar och typ beställer mat från tapasdisken så jag måste gå och väga och greja.
-The Jonas Brothers utseenden
-Att ingen städar och tvättar åt mig
-När folk inte förstår vad jag säger (gäller dock inte när jobbfavvisarna inte fattar. de är för söta för att bli sur på)
-Att det inte är söderhavsklimat här.
-När man ska äta en kaka som man vet är jättegod, men så blir man liksom jolmig efter mindre än halva.
Bland annat.

Försökte visa jocke min bästa bildmapp "djur som kanske är söta", men han tyckte inte att den var lika bra som jag tycker den är. Önskar mig ett jobb där man kan ha långa, målade naglar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0