Shake it like a tamburine(shake shake shake that ass)

Jocke visste inte vem Alexa Chung är. Åh, jag minns när Nina sa att hon tyckte jag var lik Alexa Chung. Kan ha varit ett av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv, även om jag sälv inte kan se nån likhet alls what so ever. Hon är tillsammans med sångaren i Arctic Monkeys. Han är också snygg.
Aaa, men vad jag gör nu? Jag tittar på polisskolan med ett halvt öga samtidigt som jag lyssnar på Big boi's skiva "sir lucious left foot...the son of chico dusty". Kongekomco. Vill att den skivan ska vara soundtrack till mitt liv. Vill att mitt liv ska kännas som den låter. Anyways, idag var jag på spinning (där shutterbug från big boiskivan kom på och spinningtanten SKRUVADE NER volymen. Man ba.....?) och serri, vad är grejen med att typ utlåta "positiva läten" när instrukören säger åt en att göra nåt jobbigt. Typ yla till, whiihoooow!!!:D:D:D:D. Jag lovar! Hade jag haft nåt hårt att kasta hade jag gjort det. Eftersom jag är ledig både imorgon och på fredag ska jag se till att fokusera på det som är viktigt. Nämligen att bli normalsizedfrenchgurl tills jag ska flytta till paris nästa sommar. Förebild: Skeletor

Jag nästa sommar. Lägg märke till den fräscha manikyren och lystern i hyn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0