znö

Alltså, hej. Idag snöar det. Inte sådär att det ligger kvar på marken men om man bara tittar ut över hustake ser det lite vitt och trevligt ut. Appropå vitt. Jag var och testade zumba igår. Och serri, jag har nog aldrig i hela mitt liv kännt mig så vit. Varje gång jag skymtade mig själv i spegeln var det som att se Lars-åke, 57, som blivit medsläpad på salsakurs av sin fru. Det var liksom plågsamt att se. HerreGU vad stel man kan vara alltså. Nu finns det bara två alternativ: 1. aldrig mer gå dit samt förtränga att någonsin varit där eller 2. tvinga mig själv att gå på all zumba, afromoves och annan dansträning tills jag slutar se ut som en obekväm, vit man när jag ska röra mig. Måste nog, för min engen skull, ta alt. 2. Känns ganska obehagligt.
men NEJ. Insåg just att jocke måste ha kastat in mina jobbkläder i det svarta hål som är min sovalkov när ha hängde sin tvätt sist. Jag har fått hit jättemycket kläder från sverige men har inga garderobshyllor att ha dem i så det ligger som en enda rul på golvet och i två väskor. Måste börja leta för jag börjar om fyrtiofem min. Jobbar förövrigt ca 9 timmar idag. schemalagt. Jag vill ha sex timmars arbetsdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0