lördag

Här sitter man i godan ro och tittar på Babel och äter tomater när det kommer en intervju med Jan och Maria Berglin. Ni vet dom som gör de där små seriegubbarna

de här alltså.

Följande ordväxling sker:
JB: Jag har låtsas vara vänster i alla år, men jag har insett att jag har väldigt konservativa åsikter också. Sådär så ma tycker allt är fint som det är, vill inte ha några förändringar.
MB: Det är för du har påbrå från Lingbo
Intervjumänniskan: Va?
MB: Lingbo, en liten by i södra hälsingland som är lite som att komma till medeltiden.

Alltså, jag kan inte rå för det, jag känner mig förolämpad.

Förresten så råkade jag säga till mamma att jag tänker rösta på fi så nu får inte jag bo hemma längre. Ehehe, tror att hon skämtade...

Kommentarer
Postat av: mamma

eller inte....

2010-09-05 @ 13:01:15
Postat av: Johanna

Såg debatt med Lars Ohly och blev instant vänster, den gubben är en brudmagnet!

2010-09-06 @ 16:03:57
Postat av: sarak

Jhanna: Jag gjorde svds partikompass och vart mest vänsterpartist(o fasa) så lars ohly talade till mig i nåt litet youtubeklipp. Jag kännde magnetismen.

2010-09-06 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0