Om jag älskar mitt nya jobb?

Ja, jag gör nog det. Efter varje low brukar det komma en high. Så även den här gången och nu är jag ute i stratosfären. Men serri, ikväll har jag ca 120 norska kronor i timmen för att se en norsk hysterika joijka, iklädd the skanky version av en norsk folkdräkt, för 25 äldre japaner, lyssnat till japansk sång, ätit fancy restaurangmat gratis och occasionally burit in eller ut en och annan tallrik. Kan komma på sämre sätt att tillbringa en onsdagskväll. Dessutom så får man ta hem ungefär så mycket man vill av den mat som inte blivit såld under dagen. Och det är inte som på mitt förra jobb då alla tog med sig limpor och korv som gick ut samma dag, men smög ut bakvägen eftersom det i teorin räknades som snatteri, utan här FÅR man ta med. Det står i kontraktet. Två ord: tack! universum! I love it so much i wanna take it behind the middleschool and make it pregnant. 
 Men alltså, 'nuff said om mitt nya fantastiska jobb. På fredag ska jag vara biljettförsäljare på numusic med två coola tjejer jag träffade i måndags. 
 
Ps. Imorgon tänker jag rösta, för det kan man göra på konsulatet i stavanger. Fick mitt röstkort hemmifrån tilsammans med tre valsedlar och en lapp från mamma där det stod "skickade med några valsedlar om du skulle ändra dig :)" Behöver jag säga att alla tre valsedlar var för centerpartiet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0