xxxo

Tv och internet har førsvunnit i våran lægenhet. Det går att titta på nrk1, fast det finns inget ljud, så det ær det vi gør nu. Vilka jævla offer vi ær. Bara sitter dær med mutade nyheter och typ glor. Nu ær jag på bilioteket och stillar min facebookabstinens.
Igår var det personalmøte på jobbet. Ungefær samma stæmning som ett utvecklingsamtal. Min favoritdel: nær sa hur vi skulle handskas med køkspersonalen. Tough love minus love var væl ungefær summan av kardemumman. Min favoritdel part 2: att jag fick åka bil hem. Saknar att få åka bil on a regular basis. Miljøboven vill åka mer bil! Det ær så mysigt, speciellt om det ær mørkt ute. Måste skaffa en væn med en bil som kan køra mig runt, runt efter norska vægar kantade av fjæll och fjordar. Idag ska jag iaf åka buss, men det ær inte samma sak før dær måste man dela sitt lebensraum med okænda och ofta oværdiga mænniskor. Gillar inte sånt. De inkræktar.

ps. hatar fortfarande estetiken på æ. kan inte læsa det som annat æn A-E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0